کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هستی مامان و بابا

بدون عنوان

1392/2/7 21:43
نویسنده : مامان
99 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دردونه مامان، یکی یکدونه مامان،

مامانی چی بگم از شیرین زبونیت. وقتی بهم میگی بالا یعنی بغلم کن دیگه نمیتونم منتظرت بذارم. وقتی هم بغلت می کنم بوت می کنم و به بدنم فشارت می دم بزرگترین لذت دنیاست برام.

چند روز بود که یک کم آبریزش بینی داشتی مثل خودم فقط همین. من هم بهت بستنی نمی دادم. با اینکه همش می گفتی بغل و منو می بردی نزدیک فریزر و دستگیره اونو می گرفتی و می گفتی مدنی یعنی بستنی. ولی امروز طاقت نیاوردم. عصر تو آشپزخونه بودم و تو هم تو اتاقت. از جلو دیدم کنار رفتی و آروم و بی صدا بودی. دو بار صدات کردم ولی جواب ندادی. اومدم دیدم کتابتو ورق می زنی. وقتی منو دیدی عکس بستنی رو نشونم دادی و گفتی مدنی. قربون عشقت به بستنی و آب و گردش و تفریح بشم که دنیای زیبات همیناست.

اینم از عکسای جدیدت.

 

یک عکس هم از بداخلاقیت می ذارم تا یادت باشه گریه هم می کردی و جیغ هم می زدی اونم نه کم بلکه به مقدار زیادماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)