کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

هستی مامان و بابا

کیارش و ماشینها

1392/11/29 11:02
نویسنده : مامان
129 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم می‌خوام برات بنویسم تا بدونی که تو این مرحله سنی به ماشینها خیلی علاقه داری یا بهتره بگم هنوز هم علاقه داری چون از اوایلی که شروع به حرف زدن کردی چشمت دنبال اتوبوس و کامیون بود تا بگی توبی تو (اتوبوس) و نامیون (کامیون).

الان اسم چند مدل خودرو که می دونی و من یادم میاد ایناست:

-          پراید 

-          رانا

-          به GLX و RD هر دو میگی آردی

-          آمبولانس

-          لودر و غلطک 

-         کامیون و بیل مکانیکی

-          اتوبوس و مینی بوس

-          تاکسی

-          جرثقیل و بالابر

-          ون

راستش اینا رو هم بابا بهت گفته. مدلهای دیگه رو که میخواد بهت بگه من نمی‎ذارم. میگم بچم گناه داره. بذار به وقتش. چون اگه بهت بگه دیگه توقع داره درستشونو بگی.

دیشب داشتی با کامیونت سواری می‌کردی. گفتی: مامان نگاه کن. دارم رانندگی می‌کنم. گفتم: مامان جون بزرگ بشی برات یه ماشین می‌خریم تا رانندگی کنی. برات تویوتا می‌خریم. (یک تویوتا اسباب بازی داری که خیلی دوستش داری) جواب: مامان کامیون بخریم.

یاد خاطره مامان مهری افتادم که تعریف می‌کرد وقتی بابا احسان 4 یا 5 ساله بوده به کامیون علاقه داشته و می‌گفته بزرگ که بشم یه کامیون می‌خرم و خانومم رو می‌ذارم کنارم و می‌رونمش.

فعلا که به ماشین و کتاب و کارتهای بانک خیلی علاقه داری و از مکانهای مورد علاقت شهربازی، پارک و شهر کتابه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)